یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

تعمير پمپ پكيج ديواري ايران رادياتور

انجام خدمات تاسيسات ساختماني

تعمير پمپ پكيج ديواري ايران رادياتور

۵ بازديد

با پيشرفت در حوزه وسايل گرمايشي، پكيج هاي ديواري جايگزين انواع آبگرمكن هاي قديمي و بخاري ها شده است. همچنين جهت گرمايش و تامين آب گرم بهداشتي خانه ها، استقبال استفاده از پكيج‌ها بيشتر است. به همين دليل نياز مصرف كنندگان اين محصول به خدمات تعمير پكيج ايران رادياتور نيز بيشتر مي‌شود. زيرا هر وسيله‌اي با هر كيفيتي به نگهداري و تعمير نياز دارد، و آنچه مهم است گرفتن بهترين خدمات پكيج از متخصصين آن مي‌باشد. پس در هر صورت اگر پكيج ايران رادياتور شما با مشكلات و اختلال در عملكرد رو به رو شد، در اين مقاله قصد داريم درباره خرابي هاي مربوط به پمپ پكيج ايران رادياتور توضيحاتي را ارائه كنيم.

تعمير پمپ پكيج ديواري ايران رادياتور

استفاده طولاني از پكيج ديواري موجب بروز خرابي ها و اختلالاتي در انجام كار پكيج مي شود. به همين دليل بايد در زمان مقرر دستگاه را مورد بازبيني قرار بدهيد و مشكل توسط تكنسين كاربلد و با تجربه مورد بررسي و حل قرار گيرد.

پيش از اقدام به تعمير يا سرويس پكيج ايران رادياتور بايد موارد زير را انجام شود:

پكيج ديواري را به طور كامل و دقيق بشناسيد.

دفترچه راهنماي پكيج را حتما مطالعه نماييد.

ايرادات كلي و كد خطاهاي پكيج را بشناسيد.

از چگونگي سرويس و تعمير پكيج ايران رادياتوراطلاعات داشته و به روز باشيد.

پمپ پكيج ايران رادياتور

آب در مدار گرمايش پكيج مدام يك مسير بسته را طي مي كند (آب سير كوله مي شود) و اين انرژي گردش آب به وسيله پمپ تامين مي شود.

پمپ پكيج، آب سرد داخل رادياتورها را مكيده و به سمت مبدل حرارتي مي فرستد.آب داغ مي شود و به سمت رادياتور حركت مي كند و اين عمل مرتب و به طور مداوم تكرار مي شود. به همين علت اين نوع پمپ، «پمپ سيركولاتور» ناميده مي شود.

پمپ پكيج ايران رادياتور در قسمت برگشت مدار گرمايش(از رادياتور به پكيج) قرار دارد.

سرويس پكيج ايران رادياتور

 

عملكرد پمپ در پكيج با مبدل دو منظوره

بهتر است بدانيد كه در حالت زمستانه نيز مادامي كه مدار آب گرم بهداشتي فعال مي شود، پمپ خاموش مي شود. پمپ در پكيج هاي دو مبدله ايران رادياتور همواره چه در حالت زمستانه و چه در حالت تابستانه و چه در مواقع مصرف آب گرم بهداشتي فعال مي باشد.

نكته: در پكيج هميشه اولويت با مدار آب گرم بهداشتي است. بدين گونه كه تا شير آب گرمي باز نشده است، سيستم آب مدار گرمايش و در نتيجه رادياتورها را گرم مي كند.

به محض آن كه شير آب گرم باز شود شروع به گرم كردن آب مصرفي كند. و تا شير آب گرم بسته نشود آب گرمي به سمت رادياتورها ارسال نمي شود. حالا مي توانيد به خوبي متوجه شويد كه چرا پس از يك حمام طولاني و پي در پي رادياتورها سرد مي شوند.

جنس حوضينگ پمپ

جنس پوسته متصل به پشت پمپ از مواد كامپوزيت مي باشد.اغلب در قسمت بالاي پمپ شير هواگيري اتوماتيك قرار گرفته است كه وظيفه آن خارج كردن هواي موجود در سيستم گرمايش به صورت خودكار مي باشد.

تعمير و سرويس پكيج

پمپ سيركولاتور سيستم گرمايش

براي محاسبه كردن پمپ سيركولاتور سيستم گرمايش پكيج، به دو مولفه هد و دبي نيازاست. وجود هوا در سيستم مدار گرمايش موجب مي شود كه در كار و عملكرد پمپ اختلال به وجود آيد. ضريب انتقال حرارت و در نتيجه بازده كار كاهش آيد. موجب تسريع در خوردگي سيستم و وسايل مي شود. همچنين سبب ايجاد ضربه قوچ در سيستم لوله كشي گرمايشي مي گردد.

گريپاژ پمپ

در لحظه راه اندازي اوليه پكيج ديواري ايران رادياتور، در هنگامي كه به مدت طولاني از پمپ استفاده نشود، ممكن است محور پمپ گير داشته باشد و حركت آن سخت تر صورت گيرد؛ بنابراين لازم است برق پكيج را قطع نموده و پيچ موجود در پمپ را باز كنيد. سپس با پيچ گوشتي محور پمپ را چند دور در جهت فلش به حركت درآوريداين كار باعث مي شود تا محور پمپ خلاص شود و به راحتي به گردش درآيد.

مجموعه سرويسكاران با بهره گيري از بهترين تيم تعميركاران آماده ارائه خدمات در زمينه سرويس و تعمير انواع پكيج ديواري مي باشد. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.