جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

تعمير خرابي پكيج ايران رادياتور

انجام خدمات تاسيسات ساختماني

تعمير خرابي پكيج ايران رادياتور

۷ بازديد

براي تعمير خرابي پكيج ايران رادياتور، مهمترين مسئله پيدا كردن يك متخصص كار بلد مي باشد. پكيج هاي ايران رادياتور داراي انواع مختلفي هستند. اما درون همه آن ها تا حد زيادي به هم شباهت دارند. داخل آن ها 20 تا 25 قطعه وجود دارد كه تعمير كار براي تعمير خرابي پكيج، آن ها را بررسي مي كند و در صورت نياز تعمير و يا سرويس مي كند. البته هر چه متخصص باتجربه‌تر باشد سريع تر به مشكل پي مي‌برد. اما چك كردن قطعات بسيار مفيد است.

تعمير تخصصي پكيج ايران رادياتور

متخصصين ما در تيم مجموعه سرويسكاران با داشتن چندين سال سابقه‌ي كار مفيد، تخصص و مهارت بالايي در تشخيص مشكل و رفع آن دارند و به‌راحتي مي‌توانند تعميرات و سرويس پكيج ايران رادياتور را براي شما عزيزان انجام دهند.

از طرف ديگر در صورتي كه قطعه‌اي از پكيج شما به تعمير نياز داشته باشد، آن را با يك قطعه‌ي با كيفيت و اصلي تعويض مي كنند. مجموعه سرويسكاران علاوه بر تعمير پكيج ايران رادياتور و نصب آن، سرويس و جرم‌زدايي را براي شما با قيمتي مقرون به صرفه انجام مي‌دهند.

تعمير پكيج ايران رادياتور

آشنايي با معايب پكيج ايران رادياتور

پكيج ايران رادياتور نيز مانند هر برند ديگري در كنار مزايايي كه دارد. ممكن است در طي زمان و استفاده نادرست از آن دچار مشكلاتي شود كه در ادامه به ‌تفصيل بيان مي‌كنيم:

انسداد و رسوب گرفتن مبدل صفحه‌اي

تنظيم نبودن شير گاز پكيج

اختلالات پمپ پكيج

و غيره.

انسداد و رسوب گرفتن مبدل صفحه‌اي

اگر پكيج شما دو مبدله است، احتمال دارد كه با اين مشكل رو به رو شويد. آب گرم در اين پكيج‌ها با كمك گردش در رادياتورها، گرماي خود را به محيط انتقال مي دهد. اين گردش آب مي تواند به وجود آمدن رسوب در مبدل هاي صفحه اي بشود. در صورتي كه دماي آب كاهش يابد و يا فشار آب كم شود، بايستي براي سرويس و تعمير پكيج ايران رادياتور به تكنسين مربوطه مراجعه نماييد.

چنانچه در زمان مناسب پكيج خود را جرم گيري نكنيد، ممكن است منبع پكيج سوراخ شود و يا از كار بيفتد.

البته جرم گيري هم اصول خود را دارد.زيرا براي جرم گيري مواد شيميايي به كار مي رود. نبايد پيوسته اين عمل را انجام داد. چون باعث خوردگي و به مرور موجب سوراخ شدن لوله‌ها مي‌شود. دقت داشته باشيد كه حتماً براي تعمير پكيج ايران رادياتور از يك تعميركار با تجربه كمك بگيريد.

سرويس پكيج ايران رادياتور

تنظيم نبودن شير گاز پكيج

به منظور قطع و وصل كردن گاز موجود در پكيج، و به دنبال ان كم و زياد شدن شعله مشعل از يك شير تنظيم استفاده مي شود كه گاهي اين تنظميات به هم مي‌خورد. و بايد تنظيم مجدد ان را متخصص مربوطه انجام دهد. گاهي هم اين شير ها خراب مي شوند كه در هنگام تعمير پكيج ايران رادياتور مي‌توان آن را با شير سالم جايگزين كرد.

اختلالات و خرابي پمپ پكيج

اين مشكل معمولا در پكيج‌هاي ايران رادياتور بسيار شايع است. پمپ را در قسمت برگشتي پكيج قرار مي‌دهند. كه مي‌توان آن را براي فصل گرما و سرما تنظيم كرد. خرابي و اختلال در كاركرد اين قسمت موجب سرد شدن آب مي شود.

جمع‌بندي پاياني

هر پكيجي مزايا و معايبي دارد.اما خوشبختانه از معايب پكيج ايران رادياتور مي‌توان پيشگيري كرده و به ‌راحتي مشكلات برطرف نمود. همان طور كه اشاره كرديم، بايد در مراقبت و سرويس به موقع پكيج ديواري خود كوشا باشيد.

شما مي‌توانيد با اطمينان خاطر تعميرات پكيج ايران رادياتور را به گروه متخصص سرويسكاران واگذار كنيد تا اين كار را براي شما به نحو احسن انجام دهند.

اگر خودسرانه اقدام به تعمير پكيج خود نماييد، ممكن است خطرات و لطمه‌هاي زيادي را به پكيج خود وارد كنيد. پس براي جلوگيري از صرف هزينه‌هاي اضافه جدا از اين كار خودداري كنيد. و كار را به كاردان واگذار كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.